Regler & priser for selskabslokalet på Rødovrevej 32, kld, afdeling 1
OBS! Det er kun lejere, der bor i Rødovre Boligselskabs afd. 1, som kan leje lokalet.
1. Beboerlokalet er beregnet til max 20 personer.
2. Beboerlokalet er RØGFRIT.
3. Lokalet kan lejes en enkelt dag for 350,00 kr. Hverdage samt søndage fra kl. 10.00 til kl. 22.00. Depositum for alle lejeperioder er 500,00 kr.
4. Lokalet kan lejes en weekend for 500,00 kr. Weekend vil sige: fredag fra kl. 16.00 til søndag kl. 10.00.
5. Lokalet kan IKKE lejes fra den 23.12 t.o.m. den 31.12.
6. Reservering af lokalet kan ske op til 1 år før den dato, det skal bruges. Dette sker ved personlig henvendelse i administrationen på Valhøj Alle 141 i åbningstiden (ved telefonisk henvendelse alle hverdage kl. 08.30-11.00 eller ved personlig henvendelse alle hverdage kl. 13.00-15.00).
7. Betaling af lejen skal ske ved indbetaling af tilsendte girokort. Nøglen udleveres sidste hverdag før lejeperioden i administrationen på Valhøj Alle 141 i åbningstiden. Nøglen returneres senest dagen efter udlejningen i administrationen på Valhøj Alle 141. Uden for åbningstiden kan nøgles afleveres i postkassen på samme adresse.
8. Udlejningen omfatter beboerlokale og inventar samt det til beboerlokalet hørende service i udlejningsperioden. Inventaret skal være opstillet eller henstillet som ved modtagelsen, og alt affald skal være fjernet.
9. Al anvendt service skal rengøres, aftørres og stilles på rette plads, kaffemaskine skal aftørres og kaffetragt tømmes, således at næste lejer umiddelbart kan anvende såvel det lejede som service uden yderlige afvaskning.
10. Viskestykker, karklude, håndklæder og toiletpapir skal medbringes.
11. Køleskabet skal tømmes og aftørres.
12. Hvis lejeren ikke har efterladt beboerlokalet ryddet for private effekter inden lejeaftalens udløb, har udlejer ret til at påligne en bod svarende til et døgns leje.
13. Misligholdes denne forpligtelse, vil der hos lejer blive opkrævet betaling efter forbrugt tid til nødvendig rengøring, oprydning m.m. til en hver tid gældende timeløn for rengøringsfirmaet.
14. Lejers oprydningspligt gælder også arealerne udenfor beboerlokalet.
15. Lejer er erstatningspligtig for alle skader på beboerlokalerne, inventar og service forårsaget i lejeperioden, herunder eventuelt tyveri af det lejede.
16. Udlejer har intet ansvar over for gæster i beboerlokalerne.
17. Brug af søm og skruer, tegnestifter, tape og lignende på vægge, gulve og døre er ikke tilladt.
18. Det er ikke tilladt at bruge åben ild inden døre, på nær ved brug af stearinlys – vær i øvrigt forsigtig med omgang af ild.
19. Eventuelle skader eller mangler skal meldes til udlejer. Enhver ændring af tekniske installationer er forbudt.
20. Musik og sangudøvelse må kun foregå for lukkede døre og vinduer i henhold til politivedtægten, og senest til kl. 24.00.
21. Såfremt disse bestemmelser ikke overholdes, kan udlejningen stoppes øjeblikkelig.
22. HUSK at tilse, at alle døre og vinduer er aflåst og lukket inden lokalerne forlades.
23. Beboerlokalerne må alene anvendes til private arrangementer og må ikke benyttes til kommercielle formål.
24. Overnatning i lokalerne er ikke tilladt.
25. I tilfælde af grov misligholdelse samt overtrædelse af ordensreglementet for lokalerne, forbeholder afdelingsbestyrelsen sig ret til at nægte pågældende lejer dennes ret til at leje lokalerne.
Dette reglement er opdateret den 29. januar 2025
Regler & priser for selskabslokalet på Tårnvej 7, afdeling 3
Info om lokalet:
Antal personer: 25
Udlejning 1 døgn fra kl. 8.00 - 8.00 (Kun hverdage) kr. 250,00
Udlejning weekend (fredag kl. 17 - søndag kl. 18) kr. 500,00
Depositum kr. 500,00
Benyttelse for afrydning dagen efter indtil kl. 12.00 kr. 100,00
Afbestillingsgebyr kr. 100,00
Afbestillingsgebyr mindre end 14 dage før kr. 50% af lejen
Bestilling af lokale:
Henvendelse om udlejning skal ske hos Ejendomskontoret på Valhøjs Alle 141 i åbningstiden (ved telefonisk henvendelse alle hverdage kl. 08.30-11.00 eller ved personlig henvendelse alle hverdage kl. 13.00-15.00).
Depositum betales senest 3 mdr. før udlejning og leje betales senest 1 md før. Via betaling af girokort før udlejningsdagen. Betalingsoplysninger modtages pr. brev i lejers postkasse.
Afbestilling kan kun ske mod betaling af afbestillingsgebyret.
Nøglen til beboerlokalet afhentes sidste hverdag før lejeperioden i administrationen på Valhøjs Alle 141 i åbningstiden ml. kl. 13-15.
Nøglen returneres senest dagen efter lejeperioden i administrationen på Valhøjs Alle 141. Uden for åbningstiden kan nøglen afleveres i postkassen på samme adresse.
I lokalet:
- Støvsuger, vaskespand, gulvskrubbe og opvaskemaskine opfyldning m.m. forefindes i lokalet. DU SKAL IKKE SELV FYLDE SALT, AFSPÆNDING OG SÆBE PÅ OPVASKEMASKINEN.
- Diverse rengøringsmidler forefindes i lokalet.
- Rengøring, der skal foretages efter benyttelse af beboerlokalet:
- Gulve og trapper skal støvsuges og vaskes
- Borde og stole vaskes af
- Køleskab og ovn vaskes af
- Køkkenet rengøres - det vil sige vask ordnes, skraldespand tøm mes, bordene tørres af, og al service stilles på rette plads (der står i skabene hvor servicen skal stå og hvor mange stk.)
- Badeværelset ordnes - det vil sige toilet og håndvask skures og gulvet vaskes.
- Køkkenmaskiner efterlades tømt og rengjort
Såfremt overstående ikke overholdes, bliver følgende modregnet i det indbetalte depositum:
- Rengøring af ovn kr. 100,00
- Sortering af fejlanbragt service m.m . kr. 50,00
- Mangelfuld rengøring kr. 150,00
- Anden ekstra rengøring pr. påbegyndt time kr. 150,00
- Ituslået service, køkkenmaskiner m.m. erstattes til dagspris.
ØVRIGE UDLEJNINGSREGLER FOR BEBOERLOKALET I AFDELING 3, TÅRNVEJ 7, I KÆLDEREN
a) Enhver, som lejer beboerlokalet med tilhørende inventar er ansvarlig for det lejede i hele lejeperioden. Udlejer er endvidere erstatningspligtig for de skader, der er forvoldt på det lejede.
b) Lejere, der har fremmed hjælp i køkkenet og til servering vil til enhver tid være ansvarlig for deres handlinger, ligesom det ligger udenfor boligselskabets ansvar, såfremt en eller flere af disse personer skulle komme til skade f.eks. ved fald eller lignende, da det påhviler den enkelte lejer at have fremmed personale forsikringsmæssigt dækket.
c) Det er ikke tilladt at overnatte i lokalet.
d) Parkering kan finde sted på den tilhørende parkeringsplads. HUSK parkeringsbilletter, som kan udleveres hos Rødovre Almennyttige Boligselskab på Valhøjs Alle 71 ml. kl. 8-12.
e) Sang og musik må ikke finde sted for åbne døre og vinduer, ligesom musikken i weekender skal slukkes kl. 01.00. - På hverdage skal musikken slukkes kl. 22.00.
f) Enhver lejer af lokalet er forpligtet til at aflevere det i samme stand, som det blev modtaget. I modsat fald vil afdelingsbestyrelsen rekvirere et rengøringsselskab for lejers regning.
g) Ønsker man at udsmykke lokalet, må dette kun ske uden at lokalet beskadiges f.eks. ved brug af søm, tape og tegnestifter.
h) En venlig henstilling om ro og orden fra et afdelingsbestyrelsesmedlem skal efterkommes, da lejemålet ellers kan afbrydes omgående.
i) Eventuelle reklamationer over beskadigede effekter m.m. skal ske ved overtagelsen af lokalet, da man i modsat fald ikke kan fritages for erstatningspligt.
j) Eventuelt misbrug af beboerlokalet, vil medføre udelukkelse for fremtidig leje.
k) Lokalet må ikke overdrages til andre end lejeren.
Afdelingsbestyrelsen afd. 3 - Dette reglement er opdateret den 29. januar 2025
Regler & priser for selskabslokalet på Annexgårdsvej 74, afdeling 4
Hvornår og hvordan får jeg adgang til lokalet?
Sidste hverdag før lejen begynder, kan du få udleveret nøgle & brik på ejendomskontoret hos Rødovre Boligselskab: Valhøjs Alle 141, 2610 Rødovre, ml. kl. 13-15
Aflevering af nøgle & brik skal ske senest dagen efter lejemålets ophør enten ved personlig henvendelse, eller ved at lægge det i postkassen på ejendomskontoret.
Der er service til 50 personer og det er tilladt at være op til 60 personer i lokalet. Efterrengøring medfølger lejeprisen og udføres af Bauers Rengøring
Hvad koster det, og hvordan betaler jeg?
Priser for leje: Man-tors; 600,- pr. døgn, fre-søn; 1.000, - pr. døgn eller weekendpris (fre-søn); 1.800, - Depositum: 1.000 kr.
Når ejendomskontoret opretter bookingen, dannes der samtidig girokort, som bliver sendt som almindelig post til din postkasse.
Depositum bliver enten tilbagebetalt til din Nemkonto via cpr-nummer samtykke, eller som en bankoverførsel, hvis du oplyser dit registreringsnummer og kontonummer.
Hvad gør jeg, når jeg er færdig med at bruge lokalet?
Beboerlokalet skal til enhver tid afleveres ryddeligt. Det er lejers forpligtelse at overholde følgende, inden lokalet forlades:
- Køleskabe og frysere tømmes helt, aftørres, slukkes og lågerne skal stå åbne, undtagen
- køleskab og fryser i køkkenet, som altid skal være tændt og lukkede.
- Hvis ovnen har været brugt, skal den gøres rent. Plader og riste kan vaskes i opvaskemaskinen.
- Opvaskemaskinen skal tømmes. Al service mm. skal sættes på plads i skabene.
- Køkken- og rulleborde, bar og spiseborde aftørres grundigt med sæbevand.
- Skraldespande i køkkenet og på toiletterne skal tømmes. Nøgler, der bliver udleveret, gælder også til samtlige containere og skralderum.
- Krukken udenfor tømmes for cigaretskodder. Dette gælder også øvrige skodder andre steder omkring beboerhuset
- Vinduer skal lukkes, og markisen køres ind, hvis den har været i brug.
Nøgle & brik afleveres til ejendomskontoret, Rødovre Boligselskab på Valhøjs Alle 141.
Generelle regler
- Lokalet udlejes kun til beboere i afdeling 4.
- Ophold udenfor huset skal begrænses til stien mellem boldbanen og beboerhuset.
- Ophold udenfor må ikke være til gene for andre beboere i området.
- Efter midnat skal vinduer og døre i huset holdes lukkede.
- Ødelægger man noget, uanset hvad det er, forventes det, at man er ærlig og giver ejendomskontoret besked efter leje. Det vil blive opdaget under alle omstændigheder.
Overholder man ikke ovenstående, vil mislighold af enhver art blive fratrukket i dit depositum.
Dette reglement er opdateret den 29. januar 2025
Regler & priser for beboerlokalet på Valhøjs Alle 133E, afdeling 9
Info om huset:
- Antal personer: 25 siddende eller 30 stående
- Udlejning er på dagsplan og udlejes fra klokken 08.00 – kl. 21.30
Hvad koster det at leje beboerhuset og hvordan betaler jeg?:
- Pris for udlejning kr. 200,-
- Depositum kr. 500,-
- Benyttelse for opdækning dagen før pris: kr. 100,-
- Benyttelse for afrydning og rengøring dagen efter pris: kr. 100,-
- Manglende rengøring vil modregnes depositum pris: kr. 500,-
OBS! Udlejningen kan ske alle dage, undtagen torsdage
Du vil modtage et girokort i din postkasse for indbetaling af leje og depositum.
Bestilling af lokalet:
- Henvendelse om udlejning skal ske til ejendomskontoret enten via mail rbdrift@boligafdeling.dk eller pr. telefon i kontorets åbningstid på tlf. nr. 36 70 03 93 eller ved personlig henvendelse på ejendomskontoret, Valhøjs Alle 141, alle hverdage ml. kl. 13-15
- Nøglen til beboerhuset afhentes senest sidste hverdag før lejeperioden på ejendomskontoret på Valhøjs Alle 141, i tidsrummet ml. kl. 13-15
- Uden for åbningstiden kan nøglen afleveres i metalpostkassen foran ejendomskontoret.
I lokalet:
- Opvaskebalje- og børste, opvaskemiddel, støvsuger, vaskespand, gulvskrubbe og opvaskemaskine opfyldning mm. forefindes i lokalet.
Rengøring af lokalet efter brug:
• Borde skal aftørres og stole stilles pænt på plads
• Gulve støvsuges og vaskes
• Køleskab og ovn rengøres
• Køkkenet skal rengøres – køkkenvask renses for madrester mv. skraldespanden tømmes og skal affaldssorteres
- Køkkenbordene tørres af og al service sættes på plads i skabe og skuffer
• Badeværelset ordnes – det vil sige at toilet og håndvask skures og gulvet vaskes.
• Køkkenmaskiner efterlades tømt og rengjorte.
• Oprydning af udendørsarealet omkring beboerhuset.
Såfremt ovenstående ikke overholdes modregnes det depositummet
Øvrige udlejningsregler for leje af beboerhuset i afdeling 9, Valhøjs Allé 133E:
- Beboerlokalet er kun til brug for beboerne i afdeling 9 og kan lejes efter behov.
- Der må ikke foregå støjende adfærd. Herunder må der ej heller afspilles nogen former for musik.
- Der kan gives dispensation ved sølv og guldbryllup i forhold til udlejningstid og larm fra morgen musikanter. Man har som lejer af beboerhuset selv ansvar for sine gæster og deres opførsel.
- Lokalet er RØGFRIT, men der er opsat askebæger udenfor.
- Det er dog IKKE tilladt at bruge åben ild indendørs udover stearinlys.
- Det er IKKE tilladt at overnatte i lokalet.
- Det er IKKE tilladt at bruge søm, skruer, tegnestifter på vægge, lofter og gulvet.
- Husk at tilse om døre og vinduer er lukket og låst inden lokalet forlades.
- Det er IKKE tilladt at ændre på de tekniske installationer, skulle det dog ske, at køle/frys eller andre elektriske effekter går i stykker eller sættes ud pga. strømsvigt i lejeperioden, er det IKKE boligselskabets forsikring der dækker, hvis eventuelt madvarer eller lign. Bliver ødelagt. Lokalet må IKKE overdrages til andre end den der lejer lokalet.
Husk at medbringe følgende:
• Karklude
• Viskestykker
• Køkkenrulle
• Duge
• Stearinlys
Dette reglement er opdateret den 29. januar 2025
Regler & priser for selskabslokalet på Birkmosevej 32A, afdeling 10
Prisoversigt
Depositum: 1.000 kr.
1 dags leje fra kl. 07: 800 kr.
Weekendleje - eller 3 andre sammenhængende dage, f.eks. fredag fra kl. 09 til søndag kl. 16: 400 kr.
Leje fra kl. 07 til 12 eller fra 16 til 21 (Kun til borddækning eller oprydning): 200 kr.
OBS! Rengøring er inkluderet i prisen, men du skal selv rydde op m.m. Se regler for udlejning.
Afbestillingsgebyr:
Fra 3 til 1 måned 300 kr. Fra 1 måned til 14 dage: 600 kr.
14 dage til dagen før lejedatoen: Fuld leje
______________________________________________________
Lejeregler
Nøglerne kan hentes sidste hverdag før udlejningsdatoen i administrationen på Valhøjs Alle 141 i åbningstiden (alle hverdage kl. 13.00-15.00) - nøglerne kan med fordel afleveres i vores postkasse efter brug
______________________________________________________
Rengøring og oprydning
I lejeprisen er inkluderet rengøring af lokalerne efter brug, men du er, som lejer af selskabslokalet, forpligtet til at aflevere lokalerne i pæn stand.
Det betyder at du selv skal sørge for:
- Alle borde vaskes af Alle gulve fejes
- Komfur rengøres Køleskab rengøres Opvaskemaskine tømmes Kaffemaskine rengøres
- Bortkommende, ituslåede eller beskadigede effekter erstattes af lejer, til dagspris. Ituslået service stilles på køkkenbordet.
- Alle borde og stole (både i stueetagen og 1. sal) skal sættes på plads, som vist på tegningen, der hænger i lokalet.
- Inden du forlader selskabslokalet, skal du lukke for alle vinduer, al lys slukkes og hoveddøren til selskabslokalet låses.
- Såfremt ovennævnte ikke er sket, vil der ske reduktion i dit depositum.
- Eventuelle reklamationer over lokalerne eller inventar skal ske samtidig med aflevering af nøgler, da du ellers ikke kan forvente fritagelse for erstatningsansvar.
Udsmykning af lokalerne:
- Såfremt du ønsker at udsmykke lokalerne, må dette kun ske ved brug af de til formålet opsatte kroge rundt om loftet.
- Der må ikke bruges søm, tegnstifter og/eller lignende.
- Der må ikke rokeres rundt på møblerne i lokalerne, der vil sige, at møblerne fra stueetagen må ikke flyttes op til 1. sal og/eller omvendt.
Parkering:
- Hvis du/dine gæster kommer i biler, skal parkering ske på gæsteparkeringspladserne bag ved garagerne tæt ved selskabslokalet.
- Det er ikke tilladt at parkere i garagegården foran selskabslokalet.
Affald:
- Vi har i afdelingen en affaldsordning, der gør at affaldet skal sorteres. Der er opstillet forskellige affaldsspande i køkkenet til dette. Forklaring på de forskellige sorteringer hænger i køkkenet.
- Aflevering af affald skal ske i molokkerne, som er opstillet uden for selskabslokalet.
Fyrværkeri og grill:
- Der må ikke benyttes udendørs grill.
- Af hensyn til brandfarer, må der ikke benyttes hverken indendørs eller udendørs fyrværkeri - lovlige bordbomber er dog tilladt.
Ansvar og forsikring:
- Som lejer af selskabslokalet, er du ansvarlig for det lejede, så længe lejemålet varer, og du er derfor erstatningspligtig, hvis der sker skader på det lejede.
- Du er også selv ansvarlig for, hvis en af dine gæster eventuelt kommer ud for et uheld f.eks. fald eller lign. Det samme gælder, hvis du f.eks. benytter fremmed hjælp til servering.
- Hvis det sker, at f.eks. køle/fryseskab, opvaskemaskine, kaffemaskine, komfur og/eller lignende går i stykker under lejeperioden - eller hvis der f.eks. skulle ske strømsvigt i lejeperioden, er det ikke boligselskabets forsikring som dækker, hvis dine eventuelle madvarer eller lignende bliver ødelagt.
- Boligselskabet erstatter ikke personlige effekter efterladt i selskabslokalet i lejeperioden.
Som lejer af selskabslokalet er det dit ansvar at sikre, at dine gæster i lejeperioden udviser mest mulig hensyn, også til andre beboere i området.
Det påhviler lejeren at sikre, at trapper, kældergange og udearealer ikke tilsmudses f.eks. ved henkastning af affald og lignende.
Ophold i opgange eller kældergange i boligområdet er ikke tilladt.
Efter værtens/lejerens ønske er det tilladt at ryge i selskabslokalet. Rygning kan også foregå på trappen udenfor, hvor der er placeret et stort askebæger.
Det er ikke tilladt at overnatte i selskabslokalet.
Dans må ikke finde sted på 1. sal, da gulvet ikke er egnet til det.
Med henvisning til gældende politivedtægt og hensyntagen til øvrige beboere, må sang og musik for åbne vinduer og døre ikke finde sted efter kl. 22, og skal helt ophøre senest kl. 01.
Der lukkes for strømmen i diverse stikkontakter kl. 01.
Boldburet kan benyttes i tidsrummet kl. 8 - 21 - Dette skal overholdes af hensyn til beboerne. Nøglen til boldburet sidder i nøglebundet.
Dette reglement er opdateret den 29. januar 2025
Regler & priser for selskabslokalet på Fritz Møllers Vej 154, afdeling 18
Udlejning af lokalet:
Almindelig udlejning – 3 dage incl. rengøring
Lejemålet gælder fra kl. 12.00 dagen før festen afholdes til kl. 15.00 dagen efter.
Dagene før og efter, må kun benyttes til forberedelse og oprydning. Skal der holdes flere fester af samme lejer, skal det være aftalt, og der skal betales kr. 500,- for ekstra leje pr. dag.
Pris for afd. 18: kr. 1.000,- + kr. 1.000,- i depositum
Pris for afd. 6: kr. 1.500,- + kr. 1.000,- i depositum
Børnefødselsdag – hverdage kl. 8.00-kl. 20.00 excl. rengøring og køkken:
- Der skal foretages aftørring af borde og vindueskarme samt fejning og vask af gulve. Polstrede stole skal være i pæn stand eventuelt aftørres med en fugtig klud, toiletterne skal rengøres.
- Køkkenet må ikke benyttes.
- Lokalet skal efterlades, så det er klar til ny udlejning.
Pris for afd. 18 kr. 300,- + kr. 1.000,- i depositum
Pris for afd. 6 kr. 300,- + kr. 1.000,- i depositum
Konfirmationsdage:
- Afd. 18 har fortrinsret til konfirmationsdage
- Afd. 6 kan derfor tidligst bestille 8 mdr. før
______________________________________________________
Leje af lokalet skal ske ved personlig henvendelse i administrationen på Valhøjs Alle 141 i åbningstiden (alle hverdage ved telefonisk henvendelse kl. 08.30-11.00 på tlf. nr. 36 70 03 93 eller ved personlig henvendelse kl. 13.00-15.00 på Valhøjs Alle 141).
Depositum skal betales 3 måneder før udlejningsdato, lejen skal betales 1 måned før. Girokort til betaling vil blive sendt til lejers postkasse.
Afbestilling kan kun ske, når absolut vigtige grunde taler herfor og senest 14 dage før festens afholdelse, dog mod betaling af afbestillingsgebyr på kr. 300,-. Ved annullering mindre end 14 dage før lejemålet, betales fuld leje excl. rengøring. Afbestilling skal ske til Rødovre Boligselskab.
Lokalet er beregnet til 40 personer, og der er borde + stole til dette antal.
Udlevering af nøgle finder sted i administrationen i åbningstiden dagen inden lejemålet begyndelse.
Lejemålet gælder fra kl. 12.00 dagen før festens afholdelse til kl. 15.00 dagen efter festen. Dagene før og efter, må kun benyttes til forberedelse og oprydning. Skal der holdes flere fester af samme lejer, skal det være aftalt, og der skal betales for ekstra leje.
Ved børnefødselsdage (uden køkken, service og rengøring) gælder lejemålet fra kl. 8.00-kl. 20.00.
Efter endt benyttelse afleveres nøglen senest dagen efter i administrationen på Valhøjs Alle 141. Uden for åbningstiden kan nøglen afleveres i postkassen samme sted.
Nedenstående ordensregler skal respekteres.
- Lejeren af lokalet med tilhørende inventar (køkkengrej, porcelæn, møbler m.m.) er ansvarlig for det, så længe lejemålet varer, og er således erstatningspligtig for skade på det lejede.
- Det påhviler lejeren at drage omsorg for, at ingen forurener på trapperne og bebyggelsens område. Det er ikke tilladt at tage ophold andre steder end i det lejede lokale.
- Under henvisning til gældende politivedtægter og almindelig husorden, må sang og musik for åbne døre og vinduer ikke finde sted. Døre og vinduer mod bebyggelsen må ikke åbnes. Der må kun åbnes vinduer ud mod Roskildevej.
- Lejeren er forpligtet til at aflevere det lejede i samme stand, som det blev modtaget. Undtaget herfra er rengøring. Der skal dog foretages opvask og oprydning, rengøring af komfur, ovn og køleskab, aftørring af borde samt fejning af gulve. Polstrede stole skal være i pæn stand. Aftørres eventuelt med en fugtig klud.
- Affald bedes sorteret i de spande, der er opsat i køkkenet. Såfremt der er store sække med papirduge, plastikglas etc. kan disse smides i containeren i containergården, hvor der ligeledes kan smides dåser i metalbeholder. Der gøres kraftigt opmærksom på, at der under ingen omstændigheder må smides madaffald i containergården.
- Ved udlejning til børnefødselsdage skal der endvidere foretages gulvvask og rengøring af toiletter. Køkkenet samt service må ikke benyttes. Lokalet skal efterlades klar til ny udlejning. Tiden skal overholdes: kl. 8.00-kl. 20.00.
- Ved undladelse af ovennævnte kræves ekstra betaling.
Dette reglement er opdateret den 29. januar 2025
Regler & priser for beboerlokalet på Brandholms Alle 15, afdeling 19
Info om lokalet:
Kapacitet: Beboerhuset er beregnet til 48 personer ifølge brandmyndighedernes vedtægter
Udlejningspriser:
Depositum (senest 3 måneder før lejeperioden): 2.000 kr.
Udlejning alle ugens dage, pr. dag fra kl. 10:00-10:00: 800 kr. (Afd. 19’s beboere)
Udlejning alle ugens dage, pr. dag fra kl. 10:00-10:00: 1.200 kr. (Andre afdelinger)
Anden udlejning, mandag til torsdag fra kl. 14:00-22:00: 175 kr./time – minimum 2 timer
Rengøring (obligatorisk for alle lejere): 1000 kr.
Afbestillingsgebyr, senere end 1 mdr. før: 600 kr.
Betaling foregår via girokort, som sendes til lejerens postkasse snarest muligt efter booking.
Forfaldsdatoerne er som udgangspunkt 3 måneder før lejeperioden for betaling af depositum og 1 måned før lejeperioden for betaling af lejen.
Lokalet udlejes efter først til mølle-princippet ved henvendelse på Boligselskabets ejendomskontor, Valhøjs Alle 141, 2610 Rødovre, i åbningstiderne på alle hverdage, eller ved telefonisk henvendelse på tlf. nr. 36 70 03 93 (alle hverdage ml. kl. 08:30-11:00).
Nøgleudlevering foregår på ejendomskontoret den sidste hverdag før lejeperioden i åbningstiden for personlig henvendelse (ml. kl. 13-15).
Beboerhuset kan lejes af alle beboere med adresse i Rødovre Boligselskab (vi kan bede om fremvisning af huslejekvittering).
Beboerhuset udlejes IKKE den 24. og 31. december.
Beboerhuset kan tidligst reserveres 15 måneder forud for afd. 19’s beboere og 12 måneder forud for beboere i alle andre afdelinger.
OBS! Selvom man eventuelt får udleveret nøglen før påbegyndt lejeperiode, må lokalet IKKE benyttes før angiven tid på kvitteringen for lejeperioden.
Efter endt afbenyttelse af lokalet, afleveres nøglen i postkassen på Valhøjs Alle 141.
Enhver, der lejer lokalet, er ansvarlig for al inventar, møbler, porcelæn, køkkenredskaber mm., og er ansvarlig for det lejede så længe lejemålet varer, og er således erstatningspligtig for alle former for skader/mangler på og i det lejede.
Enhver lejer af lokalerne er forpligtet til at aflevere disse i opryddet stand – Alle lejere skal derudover betale for efterfølgende rengøring, som udføres af et professionelt rengøringsfirma.
Under henvisning til gældende politivedtægter og afdelingens husorden, må sang og musik for åbne vinduer og døre ikke finde sted.
Lejere, som har ansat hjælp udefra, vil til enhver tid være ansvarlig for disses handlinger, ligesom det ligger udenfor boligselskabets ansvar, hvis en eller flere af personerne skulle komme til skade. Det påhviler den enkelte lejer at have det udefrakommende personale forsikringsmæssigt dækket.
Såfremt man ønsker at udsmykke lokalerne, må dette kun ske uden at disse beskadiges ved brug af søm, tape eller lignende, dette skal fjernes fra vægge og lofter inden lejeperioden ophører.
Borde må IKKE slås sammen, men skal forblive udslået.
Opvaskemaskinen skal tømmes for service samt risten/sien i bunden af maskinen, skal tømmes for madrester og andet snavs.
Affald skal i container, som er opstillet ved døren mod parkeringspladsen. Nøgle til container hænger sammen med hoveddørsnøgler.
Parkering skal ske på parkeringspladsen. Der ligger gæstekort i køkkenet, som skal benyttes af alle udefrakommende.
Parkering og kørsel er forbudt på områdets gangstier. Af- og pålæsning må kun ske gennem bagindgangen ved parkeringspladsen.
Overholdes ovenstående regler ikke, kan det medføre at depositum ikke kommer til udbetaling, eller udelukkelse fra leje af beboerhuset.
Afdelingsbestyrelsen, afdeling 19
Dette reglement er opdateret den 29. januar 2025