Afdeling 19

Brandholms Alle 15

Selskabslokale i afdeling 19 ligger på adressen: Brandholms Alle 15, 2610 Rødovre

Priser og reglement for leje af beboerhus, Brandholms Alle 15

Kapacitet: Beboerhuset er beregnet til 48 personer ifølge brandmyndighedernes vedtægter

Udlejningspriser:
Depositum (senest 3 måneder før lejeperioden): 2.000 kr.

Udlejning alle ugens dage, pr. dag fra kl. 10:00-10:00: 800 kr. (Afd. 19’s beboere)

Udlejning alle ugens dage, pr. dag fra kl. 10:00-10:00: 1.200 kr. (Andre afdelinger) 

Anden udlejning, mandag til torsdag fra kl. 14:00-22:00: 175 kr./time – minimum 2 timer

Rengøring (obligatorisk for alle lejere): 1000 kr.

Afbestillingsgebyr, senere end 1 mdr. før: 600 kr.

Betaling foregår via girokort, som sendes til lejerens postkasse snarest muligt efter booking.
Forfaldsdatoerne er som udgangspunkt 3 måneder før lejeperioden for betaling af depositum og 1 måned før lejeperioden for betaling af lejen.

Lokalet udlejes efter først til mølle-princippet ved henvendelse på Boligselskabets ejendomskontor, Valhøjs Alle 141, 2610 Rødovre, i åbningstiderne på alle hverdage.

Nøgleudlevering foregår på ejendomskontoret den sidste hverdag før lejeperioden i åbningstiden for personlig henvendelse (ml. kl. 13-15).

Beboerhuset kan lejes af alle beboere med adresse i Rødovre Boligselskab (vi kan bede om fremvisning af huslejekvittering).
Beboerhuset udlejes IKKE den 24. og 31. december.
Beboerhuset kan tidligst reserveres 15 måneder forud for afd. 19’s beboere og 12 måneder forud for beboere i alle andre afdelinger.

OBS! Selvom man eventuelt får udleveret nøglen før påbegyndt lejeperiode, må lokalet IKKE benyttes før angiven tid på kvitteringen for lejeperioden.Efter endt afbenyttelse af lokalet, afleveres nøglen i postkassen på Valhøjs Alle 141.

Enhver, der lejer lokalet, er ansvarlig for al inventar, møbler, porcelæn, køkkenredskaber mm., og er ansvarlig for det lejede så længe lejemålet varer, og er således erstatningspligtig for alle former for skader/mangler på og i det lejede.
Enhver lejer af lokalerne er forpligtet til at aflevere disse i opryddet stand – Alle lejere skal derudover betale for efterfølgende rengøring, som udføres af et professionelt rengøringsfirma.

Under henvisning til gældende politivedtægter og afdelingens husorden, må sang og musik for åbne vinduer og døre ikke finde sted.

Lejere, som har ansat hjælp udefra, vil til enhver tid være ansvarlig for disses handlinger, ligesom det ligger udenfor boligselskabets ansvar, hvis en eller flere af personerne skulle komme til skade. Det påhviler den enkelte lejer at have det udefrakommende personale forsikringsmæssigt dækket.

Såfremt man ønsker at udsmykke lokalerne, må dette kun ske uden at disse beskadiges ved brug af søm, tape eller lignende, dette skal fjernes fra vægge og lofter inden lejeperioden ophører.
Borde må IKKE slås sammen, men skal forblive udslået.
Opvaskemaskinen skal tømmes for service samt risten/sien i bunden af maskinen, skal tømmes for madrester og andet snavs.
Affald skal i container, som er opstillet ved døren mod parkeringspladsen. Nøgle til container hænger sammen med hoveddørsnøgler.

Parkering skal ske på parkeringspladsen. Der ligger gæstekort i køkkenet, som skal benyttes af alle udefrakommende.
Parkering og kørsel er forbudt på områdets gangstier. Af- og pålæsning må kun ske gennem bagindgangen ved parkeringspladsen.

Overholdes ovenstående regler ikke, kan det medføre at depositum ikke kommer til udbetaling, eller udelukkelse fra leje af beboerhuset.

Afdelingsbestyrelsen, afdeling 19

Dette reglement er opdateret den 29. januar 2025