Rødovre Boligselskab
Vi er altid lige i nærheden ...
Ønsker du at komme i kontakt med os, så udfyld nedenstående formular. Vi vender tilbage til dig hurtigst muligt!
Find os lige her
Valhøjs Allé 141 Ejendomskontoret: 36 70 03 93 Udlejningen, DAB: 36 70 31 31 |
|
EjendomskontoretTelefontid
|
DABTelefontid og personlighenvendelse
|
BELFOR
Har du AKUT brug for en håndværker uden for vores åbningstid?
Er du lige kommet hjem eller har du oplevet at der er sket en akut situation og kan du ikke kontakte ejendomskontoret fordi der er lukket?
Så kan du kontakte BELFOR (tidligere SSG) på telefon: 70 15 38 00
Hendevendelser til BELFOR som betegnes som akutte:
- Tilstoppet toilet - efter brug af svupper
- Utæt faldstamme
- Ingen strøm – Hvis du har tjekket sikringer og HPFI relæ. Der skal oplyses at hvis der kommer elektriker og de konstatere at den manglende strøm er på grund sikringer eller HPFI så får du regningen
- Varme i lejemålet – Er det hele lejemålet? Har naboerne heller ikke varme? Hvis det kun er en enkelt radiator må det vente til førstkommende hverdag hvor du skal kontakte ejendomskontoret
- Vand i lejemålet – Er det alle steder? Så skal der rykkes ud. Er det kun i et enkelt armatur må de kontakte ejendomskontoret førstkommende hverdag
- Vandskade i kælder og/eller opgang, ved rørbrud eller skybrud
- Indbrud i lejemål - der tages først kontakt til politiet og derefter BELFOR.
- Hul i radiator (dog ikke hvis den kun drypper let)
- Ingen vand eller strøm i fælleslokale til et beboerarrangement
Ting som skal rettes henvendelse til ejendomskontoret den førstkommende hverdag:
- Tilstoppet køkkenafløb – efter brug af svupper + kogende vand i afløbet - Ikke akut. Dette må vente til ejendomskontoret har åbent og i mellemtiden benytte vasken på badeværelset.
- Utæt vandlås, køkken – ikke akut. Der kan sættes en spand under og vasken skal ikke bruges